Pfff...

Ja, jag genomgår just nu lite bloggtorka.
Har inte tid att skriva något, för jag har så mycket annat att göra.
Med flytt och sista veckorna i skolan.
Och om jag hade ägnat tid till dessa saker så hade det ju varit en sak, men nu gör jag inte det heller.
Jag bara sitter och gör ingenting.
Har totalt tappat all lust att göra saker.

Nåväl, i förrgår färgade jag iallafall håret med Directions färg "Tulip".
Jag ser numer ut såhär:

Rätt nöjd faktiskt.

På fredag är det Hoffmaestro & Chraa på Garvaren.
Jag längtar så jag tror jag dör.

Och nästa onsdag åker jag och mitt Göteborg-gäng till Köpendanmark för att gå på endagarsfestivalen Copenhagen Live.
Det är så roligt, samtliga brudar i vårat gäng har klippt sig kort nu.
Riktigt kort, inte mes-till-öronen-längd, utan KORTKORT!
Vi kommer lätt att bli the badest bitches in Copenhagen.
Eller så tror folk att vi är en trupp lesbians.
Inte för att det skulle störa mig, jag är ju tydligen 99% gay ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback