Slightly insulted.

Sista skoldagen idag, sen är det ledigt till på måndag!
Fan vad jag gillar när religiösa högtider inträffar på en torsdag, då blir fredagen klämmis!
Ska ha en timme Historia B och sen håltimme för att sedan ha nationellt prov i franska, läsdelen.
Jippie liksom.
Kommer ju gå käpprätt, men så är det. Inget att göra något åt.

Funderar på att fira ledigheten med en öl, men då spär jag väl på alkoholproblemsryktet ännu mer.
Seriöst, jag har inte problem.
Jag hade problem när min farsa blev sjuk och dog, då söp jag varje dag efter jobbet, men inte fan var det nån som sa något då.
Visst har det blivit en del festande på sistone, men inget jag inte kan kontrollera och i ärlighetens namn är jag inte värre än någon av er.
Det går mot sommar, vädret blir finare och varmare, stämningen höjs och det är trevligt att ta en öl nångång då och då.

Det är fint att ni bryr er och så, men jag kan inte låta bli att känna mig lite förolämpad.

Not an alcoholic

Kommentarer
Postat av: Annica

Tjo. Jodå ja kommenterade det då när du drack så mkt för Bertil hade gått bort. Puss

2010-05-11 @ 13:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback