All is well on ElevatorNobody

Ja, bloggar det gör jag inte så ofta nu längre.

Det händer inte sådär vansinnigt mycket just nu, jag firade påsk med familjen, jag har jobbat lite hemma på mitt kära Scanditronix, vi har haft inflyttningsfest.

Inflyttningsfesten var enormt kul, hade så himla roligt!
Några få missöden under kvällen dock, vår soffa gick sönder och vårt fina trägolv har fått ett par riktigt fula märken som vi tror är pga dans på stol.

Regnet öser ner utanför fönstret här på ElevatorNobody, vilket inte gör att man längtar mindre till på onsdag då hela familjen Olsson och ett gäng Karlssons ska åka till Kanarieholmarna för en veckas semester.




Inte helt tokigt väder som väntar, om jag får säga det själv.
Jag ska sola och bada och dricka massa goda, fruktiga paraplydrinkar!

Igår tittade jag och baby på Eurovision och till vår stora förvåning 1. var det många bra låtar och 2. gick det bra för Sverige, som hade en riktigt dålig låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback