Kattaskrälle, studielån, ångest inför december och bandsläpp.

Har haft en tämligen sömnlös natt, då myskissen Nyx löper.
Har nu äntligen tagit tummen ur och bokat tid för snippsnipp.
Den 7e december blir det operation, och herrejävlar vad skönt det ska bli.
Vet inte hur jag ska stå ut med oljudet fram till imorgon dock, för inte förrän då kommer receptet på piller som abryter brunsten in till Apoteket tydligen.
Det är ju så synd om hjärtat också :(
Har hittat en grej som får henne att vara tyst ett tag iallafall och det är om jag sätter på duschen.
Då lägger hon sig på badkarskanten och tittar på vattnet.
Men inte kan jag väl ha duschen igång hela natten heller?!

Hexan är helt tyst, vet inte varför hon inte löper samtidigt, men jag är glad för det. Det räcker med en skrikis.
Hex blir bara irriterad på Nyx som hela tiden ska gnida rumpestumpen i nyllet på henne, så det är mycket fräs och spottande från Hex just nu.

Idag har jag fått mitt studielån. Betalade alla räkningar och då fanns det 2700 kr kvar.
Köpt mat för en hel månad = 700 kr.
Den här kastreringen kommer kosta mig 1000 kr.
Så då har jag alltså 1000 kr kvar, som ska räcka till hyra och räkningar även i december, då nästa studielån kommer i januari.
Funderar på att gå till Socialen och fråga om de kan tänka sig att "sponsra" mig så jag slipper halka efter med hyran iallafall...
Ångest...
Blir inga julklappar iår... bara till syrrans kids och de får biocheckar som vanligt (världens tråkigaste moster? I think so).


I övrigt har Sweden Rock äntligen släppt lite band inför 2010 års festival.

BACHMAN & TURNER (Can).
Enda spelningen i Skandinavien.

SAGA(Can)

MOTHER'S FINEST (Us)

UNISONIC (D)

JORN (N)

BIGELF (Us)

THE ITCH (S)

Bigelf och Jorn är de största behållningarna för min del, sofar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback