Liten update.

Nu är det sådär längesen igen (tack Kussen för den otrevliga påminnelsen ;) ).
Har varit nere för räkning, feber, halsont och hela fadderullan.
Under den tiden har jag upptäckt samt tittat igenom samtliga avsnitt av FlashForward och Eastwick.

Fick i veckan som gick tillbaka ett naturkunskapsprov, där jag lyckats 65,5p av 83 möjliga. MVGgränsen låg vid 67.
Lagom irriterande och förbannat! Läraren hade till och med först skrivit MVG på mitt prov, men sen tippexat över Met och gett mig ett VG+ istället.
Vafan, jag skiter väl i plus, de syns ju ändå inte på betyget sen?!

Jag blidde klar med Ronnie's mössa för ett bra tag sen (dagen efter Jenny's tror jag det var minsann).

Körde slätstickning (varannat varv rätstickning, vartannat avigstickning) för första gången och det blev sjukt fint!
Just nu håller jag på med en mössa i plommonlila och kör såkallad resårstickning på den.
Vet inte vem som ska ha den, jag eller kanske man ska ge den till mor, hon fyllde ju år i veckan?

Ikväll är det kulturnatta här i hålan. Massa Ljungbyband som ska spela på Garvaren, bland andra mitt ex band.
VEt inte om jag ska gå än, känner mig inte helt 100.
OM jag går så ska jag dock vara så där "in your face"-snygg, trots att jag inte har känslor för honom längre (och har inte på mycket länge). Vill mest bara vara snygg, haha.

Nu kallar tvättmaskinen.
Tjofräs, hejhej.

Kommentarer
Postat av: Kussen

bra =) nej inte otrevlig men man vill veta vad du gör kära kusin =)

2009-11-07 @ 23:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback