Lucky number...

Jag vet inte om det var glittret, den skandalöst korta klänningen eller den kopiösa mängden alkohol som inmundigades i lördags, men damn it:
I GOT LUCKY!

Jupp, så är det. Inget mer 14 månaders gnäll från min sida nu.

Tror mig ha funnit den perfekta kombination av egenskaper för ett engångsligg.
Se till att personen ska bege sig ut på en årslång utomlandsresa.
Då slipper man alla eventuella tankar och kval av typen "Kommer han att ringa?, Vart ska det här bära av?, Ska vi ses igen?, Blir det jobbigt om vi träffar på varandra sådär lite överraskande på stan?".
Inga jobbiga och awkward avsked på morgonen.
Och framför allt "Kommer han att vara lika attraktiv när jag har nyktrat till?!"

Doesn't matter, du behöver inte oroa dig för detta ändå, finns ingen möjlighet att ni kommer träffas igen.
Så det är bara att slappna av och enjoy the ride, så att säga.
(haha, ordvits!)

Till den skyldige vill jag bara säga tack och ha så roligt på din resa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan vad kul gumman! det va du verkligen värd =) puss på dig

2009-11-25 @ 22:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback