Schema und so weiter.

Har haft lite strul med schema i skolan, då puckot som satt schemat tydligen tyckte att jag skulle dela mig själv i 3 delar under torsdagarna.
Hade satt 2st 70 minuters lektioner och 1st 120minuters lektion på samma 2,5timmes period.
Hur fan de hade tänkt att det skulle gå till undrar jag fortfarande.
På fredagarna hade jag bara behövt dela mig i 2 delar då två lektioner hade hamnat under samma period.

Hursomhelst så är det löst nu.
2 st 120 lektioner i Historia B har förvandlats till 1st 45minuters.
Låter det rimligt?
Nej, inte direkt, så det blir mycket självständigt arbete.
Whatever, jag orkar inte bry mig mer.
Är så otroligt trött på VUX inkompetens inom det administrativa.

Nåväl.


Det är mycket snö här.


Översnöad cykel vid skolan.


Parken där jag på varma vårar och somrar sitter på en filt och dricker öl/vin med mina vänner.
Även om bilden är skitfin så känns den där filten väldigt avlägsen just nu.





Och såhär på slutklämmen vill jag bara tipsa om en fantastisk sångerska - Lissie.
Här kan ni höra hennes underbara låt Everywhere I Go:
http://www.youtube.com/watch?v=xKLS3LtDF-o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback