Snigelfart.

Aldrig har väl en vecka gått så  O T R O L I G T långsamt förr?!
Dagarna bara släääpar sig fram sådär... snigelaktigt som de bara gör när man längtar efter något riktigt riktigt ordentligt.
Jag vill att det ska bli fredag utav hela mitt hjärta, för då kommer Kenny hit igen, min... pojkvän.
Oj vad längesen det var jag kunde yttra det ordet och faktiskt mena en R I K T I G pojkvän, och inte en telefon, en porrskådis eller annat ögongodis.
Vad vi ska mysa och gosa och kela och vuxenmysa, det ska gudarna veta!
HAH!

Så kär att det är löjligt.

I måndags gjorde jag inte många knop, hade mensvärk och allt var kasst.
Började grina för att Emma och Jenny gick och fikade utan mig, hur känslig får man vara egentligen?!

I går jobbade jag 4 korta, men jävligt intensiva timmar på kontoret (07.00-11.00).
Och eftersom jag är så fruktansvärt bra, duktigt, snabb, effektiv, underbar och helt enkelt bara bäst, så jobbade jag undan två dagars jobb! *flexar de imaginära hjärnmusklerna*
Sedan vart det skoldags mellan 14-19.
Efter det var jag mör och pratade mest med Kenny på MSN.

Idag har det varit idel pusslande och Kenny-pratande. HELA DAGEN.
Och jag skäms inte för det, jag är kär, mofos!
Gick ner till centrum och köpte en påse av Mors Lilla Olle till honom, ett te som smakar blåbärspaj.
Och han tycker så mycket om det, så snäll är jag, helt enkelt.
Köpte även två flaskor vin och har hittills druckit 3 glas.
Det får nog vara bra nu, och sänggång strax, ska ju upp kl 07.00 och tala franska det första jag gör ungefär!

Till frukost:
Två kokta ägg, stor kopp te och en avocado.
Till lunch: Kycklingfilé kryddad med curry och kokt blomkål/broccoli.
Till middag: Vårrullar från Suriyo Thai.

Nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback