Sweden Rock Festival 2010

Imorgon bär det för sjunde gången på åtta år av till det lilla lilla samhället Norje i Blekinge som en gång om året förvandlas till Sveriges hårdrocksMecka - SWEDEN ROCK FESTIVAL!

Foto från uppbyggnaden av festivalen, från swedenrock.com

Det blir mitt första år att arbeta på festivalen, men det ska nog finnas tid till att svina runt sådär som man brukar göra också.
All work and no play makes Mary a sad girl.

Festivalen till ära har jag trimmat ner sidhåret till ynkliga 3 millimeter, needless to say - it looks fiiiieeeeeeerrce!!

FUCK YEAAAAAAAH!!!!!

Håller som bäst på att packa, tvättar sovsäcken osv.
Behöver inte ha med mig så grymt mycket packning denna gång, varken tält eller öl.
Dessa grejjer tar min Jenny med sig, så jag behöver bara en ynklig väska + sovsäck+liggunderlag+kudde.
Gött mos!
Ska köpa 3 paket cigaretter och 1 flak öl, det får fan räcka.
Jag ska ju jobba mestadels.

Nej nu får jag fortsätta packa.
Skulle egentligen kelat idag, men förhinder.
Sad.
Ohwell, livet går vidare har jag hört!
Kommer fler tillfällen!
Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback