Blubb.

Hemma i vardagen igen efter en känslomässigt uttömmande helg i Göteborg, som jag inte tänker gå in närmare på eftersom det känns för privat (ja, jag förstår att det känns konstigt att se MIG skriva orden för privat efter mina raljerande om vibratorer och porrfilm) och inte är något någon annan mår bättre av att veta.
Låt mig bara säga att jag nu vet att jag kan fungera rätt så ok utan sömn i 40 timmar, även om hjärnan känns som mos och motoriken slutat fungera.
Allt är dock OK nu, så no worries - we'll be fine in time.
Alltid lika tråkigt att komma hem, men speciellt den här gången.
Längtar tills jag kan ta mitt pick och pack och flytta.
Inte nödvändigtvis till Göteborg eller hem till Sleepy, men HÄRIFRÅN.
Ifrån denna håla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback