Economics and wöööörk

Imorgon är det den 25 mars.
Detta innebär att jag får mitt studielån (jippie!!!).
Det innebär också att jag efter att ha betalat hyra och diverse räkningar + en skuld hit och dit har nästan 2000:- kvar, vilket typ ALDRIG händer!
Helt sjukt, förstår inte hur det kan bli så mycket över denna gång???
Jag ska unna mig ett gäng dammsugarpåsar och en box hårfärg (röd ännu en gång, men sen när våren/sommaren kommer kanske jag ska bli ljus. Har inte bestämt ännu!).
Och en kebabsallad, för det har jag inte ätit på över ett halvår.

Jag har även skickat in min deklaration och jag kommer att få tillbaka 4300:-, riktigt nice ska det bli när de dyker upp i sommar!



På måndag ska jag arbeta ute hos Sexmagneterna (Scanditronix Magnet i folkmun).
(Jag är ledig från skolan så åter ett yay)!
Ska även arbeta litegranna på mitt påsklov, så det blir lite extra pengar i kassan, vilket är jätteskönt!

Har också sökt ett extrajobb på Sweden Rock Festival.
4 dagar med timlön och 2-skift, sälja merch eller vad det nu var.
Kan bli helt OK.
Inträdet betalas ju då, samt ett par mål mat om dagen.
Stressen tål man ju, har ju jobbat både i bar och på Statoil förut, så det ska nog inte vara några problems.
Dessutom har man ju varit besökare på festivalen i ett antal år, så man hittar ju, vilket är bra!
När man är ledig kan man försöka se nått band.
Håll tummarna för att jag får det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback