SRF 2010 - here I COME!

Var som bekant på arbetsintervju tidigare idag.
Jobbet är som merchandisesäljer under Sweden Rock Festival 2010, att sälja Sweden Rock's merch.
Allt från tröjor, kepsar, solstolar etc etc.
Det hela gick väldigt bra, snabbt och smidigt, typ 20 minuter.
De sa att de skulle höra av sig om ca 2 veckor när de intervjuat fler osv.
En timme senare så ringde dock telefonen och det var en av tjejerna som intervjuat mig som meddelade mig om att "Nej, men vi fick en så bra känsla för dig, så jag vill bara säga att du fått jobbet".

FAAAAN vad glad jag är!!!
Man jobbar i grupper om 4 eller 8 stycken, i två olika tält.
8 timmar om dagen, 100:-/timmen, 2-skift.
Biljetten betald, camping betald, accesspass till området bakom scenerna.
Visst, man kan inte leva rövare som man gör i vanliga fall på festival, men jag är lika nöjd med två eller tre öl på en dag som 12.

Ååååh, det ska bli så himla roligt!!
LÄNGTAR!!

Kommentarer
Postat av: jenny jonasson

Det blir ju en ny och härlig upplevelse =)

2010-03-30 @ 17:26:00
Postat av: Tina

Grattis till jobbet! Vad roligt"

puss & Kram Tina

2010-03-30 @ 17:51:08
URL: http://www.seasonsports.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback