Bättre sent än aldrig.

Nu har det gått nästan ett år sedan jag träffade personen som skulle komma att förändra MIG.
Hans handlingar fick mig till slut att äntligen bestämma mig för att förändra mitt liv och sättet jag beter mig.
Efter att för hundrade gången blivit sviken och behandlad som skit så bestämde jag mig för att nej nu jävlar har jag fått nog av den här jävla skiten.
Nu har jag fått nog utav att ge allt av mig själv och bara få skit tillbaka, fuck this.
Och således förändrades jag från någon som alltid försökt ligga steget före, med tankarna på "what if" till någon som inte gives a fuck.
Leva var dag som den kommer, inte gå och förvänta sig något - livin' on the frickin' EDGE!
Jag har haft mitt livs absolut bästa månader sedan jag tog beslutet att bara göra, inte tänka.

Det känns som en hel livstid sen jag var den där beroende människan som gjorde allt för att behaga och jag antar att jag borde tacka idiothelvetet för det, men det gör jag inte.
Istället klappar jag mig själv på axeln och säger ett Bättre sent än aldrig.

Sooo.... FUCK YEAH!!!


Kommentarer
Postat av: helena

Du är så mkt mer än vad han någonsin kommer få! <3

2010-11-06 @ 15:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback