Clothing and stuff

Skuttade in en sväng på H&M idag, det är alltid lite rea där.
Hittade en jacka jag jätte-jätte-gärna vill ha, tyvärr finns den bara i stl 38 (och ja, jag är en 40 SO WHAT?!).
Provade den ändå och den satt kanske inte så illa - eller ser jag lite gravid ut?
För ynkliga 350:- kanske man kan se lite gravid ut?
Nackdelen är ju dock att jag inte kommer att kunna ha någon tjocktröja under, så undrar om den är tillräckligt varm?
Jag gillar att kragen är sådär stor och mysig!


(jag har näven i fickan, kan det vara därför det putar ut så mycket nertill?)

Ja, och de där shortsen hittade jag också, för 75:-.
De vill jag verkligen ha.
Får se om man ens har några pengar över på fredag efter hyra och räkningar och storhandling.

tröjan den kostar 50:- men vette fan... alltså, alla andra ser så himla sköna och bohemiska och käcka ut i sina stora tröjor.
Jag ser bara... massiv ut, typ.

Och håret mitt... jag måste fan göra nåt åt det nu.
Ska man klippa sig kort på riktigt?
Fast då kan jag ju inte ha mina extensions som jag tycker så mycket om.
Men fan alltså, mitt "långa" riktiga hår måste iallafall toppas, det är sjukt slitet.
Usch.

Och såhär ser det ut i Partille för tillfället (läs: för ett par timmar sen):

Kommentarer
Postat av: Elise

Du ser inte gravid ut! Köp! Kolla HM uppe vid valand oxå och nätet. Skadar intr! Puss

2010-11-24 @ 01:13:29
Postat av: Mary Madskills

Tack kära du!

har inte ens kollat inne i stan ännu, utan sprang in på H&M här i Partille.

Man kan ju alltid hoppas att de har den i 40 inne i city!

2010-11-24 @ 01:16:42
URL: http://marialy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback