från ett något ovanligt bloggställe

Bloggar just nu från porslinstronen.
Japp, jag sitter på dass.
Har fått urinvägsinfektion vilket innebär att jag kissar var femte minut och nu blev jag trött på att springa fram och tillbaka.
Så jag tog sonika in mors laptop och ska nu sitta här och titta på senaste avsnittet av 90210.

Kan tyckas lite radikalt, men det skiter jag i.
Har fått antibiotika idag, så förhoppningsvis lättar besvären snarast.
Sjuksköterskan som tog emot mig idag på vårdcentralen sa efter att ha sett min urinmugg:
Ett av de solklaraste fallen av urinvägsinfektion jag sett - ditt urin ser mer ut som en halvmörk grumlig öl än urin.

Det är härligt att kissa blod?

Kommentarer
Postat av: Elise

Mmmm... mysigt.... Hoppas du inte juffsat utan kådis Maria! Watch out!

2010-11-02 @ 22:26:12
URL: http://fade2black.blogg.se/
Postat av: Mary Madskills

Hrmm... skulle jag?

visslar oskyldigt



Nä, men det där ska det banne mig bli ändring på, det ska gudarna veta.

2010-11-03 @ 00:20:06
URL: http://marialy.blogg.se/
Postat av: Riksfyllot

Krya på dej! :-)

2010-11-03 @ 06:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback