Liten uppdatering.

En liten uppdatering om vad som hänt i mitt otroligt spännande liv de senaste dagarna:

I torsdags var det löning and I went wild and crazy på stan med VBÅ (Världens Bästa Åsa).
Jag var inne i stan redan klockan 9 på morgonen, så jag åt frukost på Subway.
Skickade ett SMS till Åsa och frågade om hon vill göra stan osäker med mig.
Det ville hon - två timmar senare när hon såg SMSet.

Beyond Retro, denna fantastisk secondhand-butik hittade jag inte mindre än 3 tischor:
blå Denver Broncos tischa från 1987
röd tischa med tryck: Draft Beer Not People
vit USA Summer Olympic Team 1984 tischa



Enligt ett par bekanta som jag träffade på Mexico-festen i fredags så ser jag lesbisk ut i den blå Broncos-tröjan.
Hur fan ser man lesbisk ut???

Nåväl, åter till torsdagen.
På H&M blev det ett par nya jeans med "boyfriend fit", sådär lite loosa och sköna samt ett par gosiga benvärmare på rean. (byxorna har jag på mig på bilderna här ovanför)

Köpte en vodka och en flaska Red Berry Sourz.
Jag och VBÅ gick loss på det härhemma en stund innan R rikngde och ville att vi skulle komma hem till Kiruna istället.
Sagt å gjort, vi kom, de var fulla, Kiruna däckade.
Drog en sväng till Lilla London, sen hem.


På fredagen mådde vi lite dåligt allihopa, men R åkte sen hem till sig och jag å VBÅ drog ner till centrum här i partille, köpte en liten vodka (hade fortfarande lite kvar från gårdagen) och satte sedan av till Mexico-festen med Jenny.
Det var full rulle och många sombreros och ponchos, tequila och nachos.
Vid ett-snåret dök R upp och festade loss ordentligt, dansade på bordet osv.
Klockan 05.30 snubblade fyra stycken något överberusade mexikaner hem in i Casa Berggren/Madskills.

TACK HELENA OCH PATRIK FÖR DENNA SJUKT ROLIGA FEST!!


I lördags gjorde vi verkligen ingenting, eller jo.
Jag lagade en underbart god gryta som jag fått tips av från Lina.
Ett långkok på 3 timmar, men det var det värt.

Idag har det inte heller hänt mycket, förutom ett lussebullsbak.


Kommentarer
Postat av: Annica

Vad för gryta??

2010-11-28 @ 21:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback