Ve o fasa! en dag försent - Dag 06 - Min bästa vän

Hade inte tid igår, så det blir en dags försening här nu.

Jag är en lyckligt lottad människa som inte bara har en bästa vän utan tre!




Johan och jag har känt varandra i halva mitt liv.
När jag började sjunde klass på Astradskolan så gick han i åttonde klass.
Jag vet inte riktigt hur vi började hänga med varandra, men det gjorde vi.
Johan är som en storebror för mig, han betyder så otroligt mycket.
Folk frågar alltid om vi någonsin har tagit vår vänskap ett steg längre, för uppenbarligen kan en kille och en tjej inte vara just bara vänner. Bästa vänner.
Men nej, det har vi inte. Vi har pussats ibland, men bara i all vänskaplighet.
Nu när jag bor i Göteborg så saknar jag honom så fantastiskt mycket, det är jättetråkigt att vi inte längre kan ses på en kväll, dela ett sexpack folköl och lira TVspel.





Emma är Johans tvillingsyster och även om jag känt henne lika länge som Johan så var det inte förrän Johan ryckte in i lumpen som vi riktigt connectade på riktigt.
Jag antar att vi båda saknade vår "bror" så mycket att vi sökte oss till varandra (och tacka fan för det!).
Tack vare Emma så upptäckte jag Sweden Rock Festival och tillsammans med henne har jag haft några av de absolut roligaste festivalerna.
Emma är en fantastiskt människa, vän och mor, hon är den mest omtänksamma person jag någonsin träffat och jag vet ingen som bryr sig så mycket om eller ställer upp så mycket för sina nära och kära som Emma.
Saknaden är sjukt stor när man bor så långt bort nuförtiden och jag saknar hela hennes underbara lilla familj också, inte bara Emma.





Jenny, denna underbara människa som jag numer bor ihop med.
Vi träffades för första gången för nästan exakt 8 år sedan, när vi tillsammans med gemensamma vänner skulle åka till Finland och kolla på HIM.
Tillsammans med Jenny har jag haft världens absolut roligaste tillfällen, vi har varit med om så sjukt mycket tillsammans - roadtrips, festivaler, vanliga fester.
Jenny är också en sån där som bryr sig väldigt mycket om sina nära och kära, hon är ständigt på vift, men det är ju det som gör henne så fantastisk.
Jag är så glad att jag har Jenny och hennes familj, de får mig verkligen att känna mig som en i familjen nu när jag inte bor "hemma" längre.
Much appreciated!

Kommentarer
Postat av: jenny

Naaw :DD thanks! Du e underbar! o det samma vettö!

2010-11-30 @ 15:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback