Board-cribs


KÖKET
(matbordet vi aldrig sitter vid och vår underbara tvättmaskin)


BADRUMMET
(med lila kuktvål)




HALLEN




VARDAGSRUM
(med motionsredskapet från helvetet.
I hörnvitrinskåpet står vår sprit, våra musikböcker och våra musikDVD)




ROOM MADSKILLS
(I vilket det dräller av böcker, egenhändigt tagna foton på väggen och annat krafs.
I vitrinskåpet finner man:
Hylla 1 - diverse HIM och kent-skivor, en kuktvål och ett kukljus.
Hylla 2 - en tavla min vän Moa målade till mig på min födelsedag för många år sedan och ett par skitsnygga skor.
Hylla 3 - en schysst P-rulle med Jean Val Jean, min lilla surferbuss, program från farmors och pappas begravningar och en tavla med kort jag tagit.)



Mitt emot mitt rum ligger min roomies rum, men av naturliga skäl så går jag ju inte in där och fotograferar.
I våra gemensamma utrymmen har vi lite att göra med inredning, men det är lite svårt då vi inte riktigt har samma stil. Men det ordnar sig nog.

Och ja, jag ska måla om i mitt rum. Snart.

Kommentarer
Postat av: Kanibeent

http://www.replica-hermes-birkin.com/ Hermes Birkin Replica

2012-08-16 @ 06:10:37
URL: http://www.replica-hermes-birkin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback