El pluggerino

Idag skickade jag för första gången i mitt liv in ansökan till högskolan.
Känns stort! Och spännande!!!



 

Har alltså sökt (för er som inte kan läsa så smått som på bilderna):

English: English for General Purposes, Introductory Level, 30.0 hp
Isländska I, grundkurs, 7.5 hp
FILMMUSIK 15.HP

 

I övriga skolnyheter så tycker min mattelärare i Ckursen att jag ska hoppa av eftersom han efter att ha rättat mitt prov säger:
"min prognos är att du inte kommer att klara/hinna den här kursen denna termin. Det är bättre att du läser Matte B.".
Jag kanske har fel, men jag trodde att lärare skulle försöka stötta sina elever så mycket som möjligt.
Dessutom läste jag Matte B för tre terminer sen och klarade det, så nej - jag tänker INTE läsa den igen.

Tänker fan göra ALLT i min makt nu för att överbevisa gubben.


Kommentarer
Postat av: Anders

Kör hårt och visa den fan hur fel han har! Du fixar det!!!!

2010-10-16 @ 22:16:14
URL: http://www.seasonsports.se
Postat av: Olof

WWAAHH!!! Kurs i filmmusik? Varför har jag missat den? :(

2010-11-19 @ 17:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback