Födelsedagshelgen

Den tog kol på mig.
Igår vars jag helt utslagen trots att jag stannade hemma i lördagskväll när de andra gick ut.
Det räckte med überfyllan på fredagen och ett par fem öl i lördags.

Fått så många fina presenter av mina nära och kära!!

Från min underbara roomie fick jag ett par skitsnygga TIAMO-stövlar med öppen tå och skithög klack, tre nagellack i häftiga färger och en låda med min favoritchoklad: Sjöfrukter!
(den enda choklad jag egentligen tycker om på riktigt)

Av sötaste Åsa fick jag en skitsnygg tshirt med min hjälte Link på.
Alltså han från Zelda.

Min kära syster Emily gav mig ett presentkort på Eventim, så jsg kan gå på massa spelningar.

Mor min skänkte mig en väl behövd summa pengar.

Utav Jennys mamma och syster fick jag följade (kom ihåg att de är lite wild and crazy sådär):
1st jättesnopp i choklad.
4st småsnoppar i choklad.
1st rött ljus - format som en snopp.
1st svart tvål - också format som en snopp.
1 påse jättegott te.
1 några goda apelsin/choklad-kex.
1st 1000bitarspussel.


Lite presenter

 

Själva utgången i fredags var helt fantastisk.
Jag åkte först hem till Åsa för lite förkrök, sen åkte vi in till Sticky för att kolla på Pain of Salvation.
Vi irrade vilse oss litegrann på vägen så vi missade de två första låtarna typ, men det gjorde ingenting.
De spelade "Hallelujah" som extranummer och då dog jag litegrann. Och grät, för det var så himla fint.
Och Daniel Gildenlöw var lika snygg som vanligt - eller nej, han var fan snyggare.
Skägg is the shit.



HAR DU SPELAT ZELDA!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback