Fuck yeah.

Idag har jag myst och spelat TVspel hela dagen.
Sweet.

Vars ute i tisdagskväll, äntrade inte hemmet förrän kl 06.00 på onsdagsmorgonen.
Jag missade alltså sista bussen hem kl 01, och eftersom jag är för jävla snål så ville jag inte betala 350:- för en taxi.
Alltså stannade jag kvar på krogen till de stängde kl 03 för att sedan sitta på McDonalds och tjöta en massa skit emd en kille från Australien i 2,5 timme.

Sov som en stock till klockan 15.00, gjorde lite käk, kollade på Hung med Jenny.

Idag, inte många knop gjorda heller.
Har dock börjat med mitt Marknadsföringsprojekt, jag ska göra en marknadsundersökning för Sweden Rock Magazine.
Det kommer bli superkäckt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback