Jaja.

Ja, jag vet att jag är dålig och allt det där.
Men i ärlighetens namn; jag är ingen storbloggare och kommer med stor sannolikhet aldrig att bli det heller.
Jag behöver inte uppdatera femtielva gånger om dagen.
Det har inte hänt något direkt att blogga om.
(och även om jag hade något att rapportera om så kommenterar ni ju ändå inte. Pfff.)

Igårkväll var jag och Jenny på IKEA.
Andra gången den här veckan som jag besöker det bästa att någonsin härstamma från Småland (förutom undertecknad då)
Vi köpte varsin EXPEDIT-hylla.


När jag var på IKEA i måndags köpte jag också en sån, fast i en ljusare brun, till hallen.

Det konstanta förbättrandet av Room Madskills fortsätter med hylluppsättningar, ommöbleringar och så vidare.
Ännu ingen ny snygg målarfärg, men fingers crossed att jag får ett par pytsar färg i födelsedagspresent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback