Hektisk dag

Idag har jag:

  • vaknat upp i min säng utan att minnas hur jag hamnade där
    (jag kan sätta 100 spänn på att jag somnade i soffan när vi kom hem!)
  • suktat efter ostbågar
  • somnat på vardagsrumsmattan
  • suktat efter ostbågar
  • ätit kebab
  • suktat efter ostbågar
  • sovit i soffan
  • suktat efter ostbågar
  • diskat
  • suktat efter ostbågar
  • sovit i soffan
  • suktat efter ostbågar
  • gjort makaroner och falukorv
  • tittat på Idol
  • verkligen suktat efter ostbågar
  • sovit i soffan

Nu ska jag:
  • kolla Hellcats
  • sukta efter ostbågar
  • förhoppningsvis snart äta ostbågar eftersom Jenny ska ta ett varv med bilen.


(the item of my bakfyllecraving)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback