Höst-gig

Den 8 oktober kommer Volbeat till stan, Scandinavium.
Jag ska inte se dem.
Istället ska jag stå på Sticky Fingers och dreggla efter Daniel Gildenlöw i Pain of Salvation.
Volbeat har jag sett femtielva gånger redan, Pain of Salvation noll gånger.
Valet är därför glasklart.
Mina övriga vänner ska se Volbeat, men jag lyckades ragga upp Åsa för lite Gildenlöw-dreggel.
Sweet!


Snyggo-Gildenlöw to the right

 

Sen den 13 oktober kommer Finlands rockhjälte Michael Monroe och snubbarna i hans band.
Också till Sticky.
Missade honom på SRF i somras och efersom jag vet att han alltid levererar så ska jag se honom nu istället.
Nån som vill följa med???


Michael i mitten.
Ser lika ungdomlig ut som vanligt.


Den 22 oktober kommer Blind Guardian till Brewhouse, supportar gör Steelwing.
Meddelade Johan om detta, han lät sugen, så det är möjligt att det blir ett besök.
Det är ju härligt med lite powermetal ibland!


Man måste se allvarlig ut när man spelar Powermetal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback