Smauland

Är hemma i Småland en sväng.
Kom hit i torsdags vid 12snåret.
Träffade Annica och hennes 2 veckor gamla dotter, som jag och min mamma bestämt ska heta Julia.
Även om de döper henne till nåt annat.
Hon är en Julia, det syns på henne!
Kelade bäbis, det var sååå mysigt.
(Men jag planerar ändå inte på att skaffa några egna, det verkar jobbigt att vara gravid och sen pressa ut ungen.
Näe, hellre att jag adopterar i så fall)


Sen åkte jag till Ljungby, träffade Johan en sväng, lekte med hans nya kattunge Skywalker.
Tog en fika med Kotte som blev ett par öl på Harrys och PopQuiz.
Hemma vid halv elva typ, direkt i säng.
Igår jobbade jag, likaså idag.
Magnettestning is the shit, hade glömt hur roligt det är!

Nu ska jag njuta av det som är kvar av lördagen, hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback