Dagen G!

Inga ledsna miner idag, för idag är det dagen G!
GOGOL BORDELLO lirar på Trägår'n and I'm soooo there!
Gypsy-punk på bästa manér och dessutom så kommer min älskade vän Johan till Götet med lite annat fölk från Smauland!
Det kan bara bli succé och ja, ikväll så ska jag nog inte vara nykter, fast att jag nämnt nåt om att vara nykter till julafton.
Vi vet allihopa att jag varken har självdisciplin eller karaktär.

Lite förkrök här hemma med Jenny och ett par till, sen bär det av mot Trägår'n.
Kanske att man träffar R ute också, han skulle nog ut.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Funkade apan by The way?

2010-12-08 @ 11:07:45
Postat av: Mary Madskills

Har inte provat den ännu!

2010-12-08 @ 11:09:27
URL: http://marialy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback