Baby Ozzy

I torsdagskväll fick vi således en ny familjemedlem.
Han heter Ozzy och är en söt liten pälsboll, en blandras Australian Shepherd/Border Collie.





Det går över förväntan med katterna faktiskt, inget storbråk än så länge.


Imorgon ska jag på arbetsintervju, jag är nervös som fan.
Främst för att jag inte kommer ihåg om det var servitris eller bartender de sökte, det är ett tag sedan jag sökte tjänsten nämligen (och samma dag sökte jag typ 10 andra jobb).

Jag har även blivit rödhårig sedan senaste inlägget.
Känns bra, det är då jag är i mitt esse.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiin :)

2011-03-13 @ 02:05:07
Postat av: Anna

Sjukt söt vovve!

2011-03-15 @ 23:55:10
Postat av: Junitjej

SÅ himla söt!

2011-04-20 @ 23:28:11
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Amanda

Gud va söt Ozzy är! Vi har nyss själva fått valpar som är samma blandning som Ozzy! 7 st blev det 4 st i ozzys färg och 3st svart vita! De jag undrar är hur är Ozzy? Finns inte så mycket att läsa om denna blandningen! ;-)

2012-01-22 @ 20:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback