What else is new?

Tja du, jag har en pojkvän.
Han heter Rikard och är så himla fin.
Är löjligt kär.

Jag pluggar Redovisning & Beskattning, Företagsekonomi A, Praktiskt Marknadsföring, Personlig Försäljning, Religionskunskap B och Matematik C.
(allt som allt 400p).
CSN vill ändå inte ge mig några pengar, så vi får se hur det kommer att gå rent ekonomiskt det här.
Har sökt 35 jobb den senaste veckan, så håll tummarna för att jag lyckas få ett iallafall.

Har startat ett nytt projekt som ni kan hitta på http://projectfacebooks.blogg.se/, där mina Facebookvänner har rekommenderat mig en bok var som jag ska läsa.
Sedan skriver jag helt enkelt vad jag tycker på den länkade bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback