Lördag kväll.

Det är lördag kväll och de flesta är ute och super.
Inte jag.
Jag är hemma och lagar "kålpudding" (om man nu kan kalla det för det. Nåja, det är kål och färs och smakar gott), sorterar och viker handdukar & lakan in i garderoben samt sorterar in mina kurspapper in i pärm.

Nej, ni som undrar varför jag inte super längre - jag är inte på tjocken.
Förra helgen drack jag en halv bag in box med vin hos mamma så nej nej nej.
Jag är bara jävligt fattig och har inte råd att köpa alkohol.
CSN har beslutat att inte ge mig några pengar så det blir till att leva fattigt tills jag får ett jobb helt enkelt.
Har sökt drösavis med jobb i veckan som gått så förhoppningsvis är det en eller flera arbetsgivare som nappar på mig:
Jag är ju fantastisk så hallå liksom, what's the problem?!




I övrigt är det nog bra att kärleken är i Köpendanmark.
Så mycket som jag kommer fisa av den här "kålpuddingen".
Täcket will lyfta, I swear!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback