Not dead

Nä, jag har inte dött den här gången heller.
Jag har bara haft sällskap. Mysigt sådant.

Gogol Bordello
i onsdags var fantastiskt bra, har inte dansat och skuttat så mycket på evigheter.
Det var jätteskoj att träffa de Ljungby-bor som kom upp.
Vi (jag, Jenny, Rikard och lill-Albinsson) kom hem runt fyra på morgonen, jag lagade lite mat och sen var det sömn.

I torsdags gjorde vi inte många knop, gick ner till Ica och handlade mat, kom hem och lagade mat, dog i matkoma.
Igår var Jenny på julbord och jag och Rikard tittade på Idol och sen spelade vi lite kort och kladdade på varandra med pennor.

Idag har jag inte heller gjort någonting speciellt, skönt men lite tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback