P!ink, Stockholm etc etc

Jaha, nu var det tydligen längesen igen, för nu är det inte bara Kussen som klagat utan även Sara!
Jag ber om ursäkt och skyller på att det har varit hektiskt med skolarbeten och prov.

Kulturnatta var väl trevlig, kan inte säga att jag såg så mycket band etc, kom inte ner förrän vid tio-tiden och då skulle vi visst gå direkt till Chaplin.
Jag och Annica hade nämligen förfestat här hos mig, sjungit SingStar bland annat!

Said and done, frös halvt ihjäl på vägen till Chaplin då jag inte hade någon jacka.
Satt där en stund för att sedan återkomma till Garvaren där jag stannade till 1snåret.
Då gick jag hem och uppmanade folk att komma hem till mig och efterfesta.
Kom lite folk och sen satt vi här och drack till klockan var ungefär fem.
Dejan lagade dessutom mat, vilket var snällt.... tror jag!
Jag var duktig och städade undan innan jag gick och la mig, duktigt!

Åkte hem till mor på söndagen och hängde där en stund innan jag gick hem till min syster och deras nyinredda badrum/spa.
Badade jacuzzi och satt i varma bastun och drack en cider. Mycket MYCKET trevlig söndag!


jacuzzin byter färg när det bubblar!


I måndags hängde jag fortfarande hemma hos mor och på kvällen passade vi syrrans kids.
Åt pizza och tittade på TV.

I tisdags åkte vi i samlad trupp, jag Anna, Emily, Aksana och Jenny upp till Stockholm för att sova på vandrarhem och titta på P!nk i Globen!
Det var helt SJUKT bra!!!
Lite bilder:

Globen var rosa till P!nks ära

Här hissas hon upp från golvet

Scenen, helt sjuk!
P!nk kom  på scen runt 21.15, spelade till 23.00 och sen var det slut.
Jag lyckades, helt utan hjälp och panik, få oss på RÄTT tunnelbana samt hoppa av vid RÄTT hållplats, hur grym är inte jag liksom???!?!
(ASGRYM är svaret på den frågan)

Efter en snabb kisstur på hotellet gick jag och syster Emily till Pub Anchor där vi mötte upp en himla trevlig hälsing, Ronnie!
Underbara karl, och så fick han ju äntligen sin mössa.
En mössa som ska få turista ordentligt nu i vinter, då Ronnie åker på turné.
Är nu jävligt avundsjuk på mössan (och Ronnie!)

Efter ett tag blev syster trött och gick hem, men vi satt kvar och försökte prata så gott det gick i den höga rock-karaoke-volymen.
När klockan blivit lite över tre så vallade Ronnie mig mycket vänligt hela vägen hem till hotellporten, gudarna ska veta att jag hade gått vilse annars. Det var en rätt stor salong den kvällen!

Mådde lite dåligt dagen efter (igår), var trött som fan och sov dåligt på tåget hem.
var hemma i lägenheten vid 18-tiden, kollade lite på TV, satt vid datorn lite, innan jag kollapsade i sängen klockan 21.00 och sov till kl 10.15 idag...
Vilket innebar att jag missade en franska-lektion och en engelska-lektion.
Igen.
I suck.

Imorgon är jag på G dock!
Ska på personalfest med mitt gamla jobb, vi ska äta på Charlies och sedan bowla tror jag det var!
KUL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback