Bikini och eventuellt pjucks.

När jag var i Göteborg förra helgen så köpte jag en skitsnygg bikini på rea. Endast 150:-
När jag sedan kom hem till Jenny så upptäckte jag att trots att jag tittat på en i rätt storlek så måste jag gripit tag i en annan, för det var då inte rätt storlek på den jag kom hem med!
Attans, skitdrygt!
Nåväl. Gav den till syrran att testa och den satt som en smäck så varsågod.
Ringde genast upp Jenny och bad henne att gå tillbaka till Shock när hon hade tid och köpa en till.
I rätt storlek den här gången.
Said and done, nu bor min bikini hemma hos Jenny ett tag tills jag hämtar den.


Precis skitsnygg!

Såg även dessa skor där och blev SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sugen på att köpa dem, men hade inte tillräckligt med dough på mig där och då.
Såg att de fanns på webshoppen så man kanske skulle slå till?
698:-
8,5cms klack, inte farligt!
Klarade jag att gå i Elise's skyskrapor i Gävle så klarar jag detta!


Eller, vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Elise

Självklart! Dom dojjorna du lånade av mig har ju 12 cm klack _:D

2009-09-07 @ 22:14:47
URL: http://fade2black.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas de finns kvar den 25 dårå!

Nu har jag ju handlat 2 par skor via Tradera haha

2009-09-07 @ 22:16:06
URL: http://marialy.blogg.se/
Postat av: hellspawn

Haha, samma pjukks som jag bloggade om för ett tag sen juhe :D

2009-09-13 @ 01:37:57
URL: http://bouncys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback