Det är inte lätt när det är svårt.

Lilla Nyx, min ena kisse, trillade just ner i toaletten. Hon och Hex, den andra kissen, lekte nån slags lek som liknade "inte nudda golv" och jag antar att Nyx inte la märke till att locket var uppfällt när hon skulle skutta från handfatet ner på toan. Splash sa det och kissen vart helt plötsligt blöt på hela bakre halvan.
Hon ser så ynklig ut, men jag kan inte låta bli att skratta, lilla snuttan!

Nyx (även kallad Grisen)


Hex  (även kallad Tjockissen)






Sitter och slappar efter en skön dusch, dricker en kopp av mitt nya absoluta favorit te - Indiska's Green Mango.
Köpte en påse när jag var i Göteborg förra helgen för 35:-
Måste nog åka till Växjö och köpa upp ett lager, för satan i helvete vad gott det är!
Recommended!



Funderar på om jag eventuellt ska koppla in min webbkamera igen, nu när jag återigen fått kontakt med vissa vänner som inte bor här hemma i Sverige... Det är ju alltid bra med Skype, liksom.
Förresten, om det är någon som vet vart man kan få tag i någorlunda billig film till en Polaroidkamera?

Nu är äntligen albumlistan 2003 uppe och jag har bidragit med min lista som ser ut som följer (utan kommentarer, de finns dock på Boarden):

01p To/Die/For - Jaded
02p The Darkness - Permission to Land
03p Joss Stone - The Soul Sessions
04p The Rasmus - Dead Letters
05p Sonata Arctica - Winterheart's Guild
06p The Perishers - Let There Be Morning
07p For My Pain - Fallen
08p Evanescence - Fallen
10p Poisonblack - Escapexstacy
12p HIM - Love Metal


Dags att ta och börja fundera på 2004 års lista nu snart då.

Ska sitta uppe en stund till och kolla på CSI NY som börjar vid 01-tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback