Everyone else is doing it, why shouldn't I?

Jaha, nu har jag gått och skaffat mig en blogg också.
Alla andra har ju en, så varför skulle inte jag?
Inte för att mitt liv är så där värst spännande, men det måste ju ändå vara mer givande än alla de där blonda (that is fake, by the way) 18åringarnas tillsammans?
Eller?

Jag väntar intensivt och längtansfullt på att min iPhone ska dimpa ner i min brevlåda. En vecka har gått idag.
Hoppas att den kommer snart, jag är trött på min stenålderstelefon.

Drabbades av en "mild" (yeah right) matförgiftning inatt, så det har inte varit en helt härlig dag än så länge.
Kanske ska åka hem till min mor, som har min moster på besök, i helgen, det är alltid trevligt.

Ska försöka se om man kanske kan koda den här bloggen till något snyggt, men det är ju en evighet sen jag kodade så vi får se hur det går, helt enkelt.
Any tips, någon?

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Maria

är väl så illa tvungen att kommentera här själv för att se om min kodning funkar (which I highly doubt)

2009-09-04 @ 14:56:42
Postat av: Vanja

Det är alltid intressant med bloggar!

Trevlig helg!



Kram Vanja

2009-09-04 @ 15:23:47
Postat av: Maria

Åh, kram på dig Vanja!

2009-09-04 @ 15:28:36
Postat av: Jane

Klart du ska ha en!



Hoppas du har det ok.....ta hand om dig,

massa kramar och pussar!

2009-09-05 @ 11:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback