Göteborg, here I come!

Igår så var kära Emma här på en sväng te, thaimat, Idol och annat tjejsnack.
Det var väldigt trevligt, då Emma typ aldrig har varit här eftersom hon är allergisk mot mina katter.
Igår klarade hon dock av att vara här halv åtta till typ elva innan hon var tvungen att kila.
Vi kollade upp diverse roliga konserter vi vill gå på, men fan alla ligger ju på måndagar, tisdagar, onsdagar... Vem fan kan gå på spelning då?!


Jaha, om ett par timmar så drar jag till Göteborg, för en helg av bästismys, diverse festligheter och förhoppningsvis en ny tatuering på måndag. Tatueraren har tydligen blivit sjuk, så ni får alla hålla tummarna för att han hinner bli frisk!
Imorgon lördag så ska vi på någon fest hos någon som jag inte känner, men det blir säkert alldeles särdeles trevligt.
Jag har bestämt mig för att tjuvstarta alkoholförtärandet. Det kommer aldrig gå på kryssningen annars..
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig, funderar på att ta med mig de ultragröna skorna iallafall.
Måste nog köpe ett par nya byxor kanske.. och en tröja.. och sen woops är hela studielånet borta.. suck.

Har kommit mer än halvvägs på Jane's gröna mössa nu iallafall, tänkte försöka få den klar på tåget så att jag kan iallafall börja på Jennys i helgen.

Nu måste jag packipacki!



Kommentarer
Postat av: Kussen

dags o skriva lite nu kanske!

2009-09-30 @ 16:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback