Helg!

Jaha mina vänner.
Nu är det fredag och det är äntligen dags för helg! Jippie!

Ska tillbringa kvällen hemma hos Jessica tillsammans med Emma, Helena och även Sara ska vara med en liten stund.
Vi ska äta middag och titta på Idol och alla utom jag och Sara ska dricka vin.
(jag är nykter eftersom jag lovat mig själv att vara det till min födelsedag.. eller ja, till KRYSSNINGEN!
Och Sara hon är ju extremt gravid)

Hoppas att det blir en skön och lugn kväll, jag behöver avkoppling efter denna vecka.
Har haft sådan ångest över det där talet vi skulle hålla på engelska C.
Höll det idag, men märkte att jag tyvärr missuppfattat/fått fel direktiv, då vi tydligen skulle skriva talet som om det var vi som var George, inte att vi skulle vara hans "försvarsadvokater", som jag trodde.
Fick alltså improvisera SJUKT mycket och det blev inte alls så bra som jag hade hoppats.
Ohwell, det lär väl komma fler chanser antar jag.. tyvärr..

Vi ska även skriva en analys på filmen Of Mice And Men som ska vara inne senast midnatt på måndag.
Tänkte att jag ska se filmen en gång till, då jag varit lurig nog att fixa den på datorn :)
I övrigt har jag inga direkta planer för helgen, bara ta det lugnt tror jag.
Eller ja, imorgon ska jag köpa ett par skor jag kan ha när jag nu ska börja träna på måndag!
Skoj skoj!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback