Naked Sunday!

Idag har jag haft en så kallad Naked Sunday - som är precis vad det låter som.
Naken söndag.
Jag sover oftast utan kläder och när jag vaknade idag så blev det helt enkelt inte av att jag satte på mig kläder.
Så hela dagen har jag gått runt in da nude.
Jävligt skönt (kanske lite kyligt ibland, men då kryper man ner under en filt en stund) och framför allt känns det bra för själen på nåt sätt, haha.
Låter väl jävligt konstigt, men det är något befriande med att vara naken!

Har inte gjort sådär jättemycket idag i min nakenhet, mest gått mellan sängen med tillhörande TV och datorn.
Bytte lakan och täcke i sängen.
Gick från mina två tunna sommartäcken till mitt stora gosiga höst/vintertäcke då det börjar bli lite kyligt, plus att de ännu inte satt på elementen i lägenheterna efter sommaren.
Dessutom så har jag ju ingen användning av två täcken, det är bara jag som bor och sover här.
Det är inte utan att jag ibland förgås av längtan efter någon att krama och skeda med på kvällarna!

Försökte ta en stämningsfull bild på mitt sovrum, men vet inte hur bra resultatet blev (jag måste verkligen gå och få min andra fina kamera inlämnad snart):



sovrumsspegeln och en liten sneakpeek av mitt vardagsrum.
(OBS! Nattskjortan är på så att ni inte får hjärtsnörp och dör)

Nu sitter jag och dricker lite te och lyssnar på Griffin House

Hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: Kusssen

Porrigt! :P

2009-09-15 @ 12:58:19
Postat av: Maria

Extremt!

2009-09-15 @ 12:59:41
URL: http://marialy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback