Släktträff!

Om två timmar så ska jag åka hem till min kära mor och vara där hela helgen.
Min släkt på mammas sida kommer och hälsar på, vi ska ha släkt-kräftskiva, precis som förra året.
Mycket kul och mysigt.
Och HELA släkten kommer faktiskt, min äldsta kusin (på den sidan, gudarna ska veta att jag har en hel drös med kusiner på pappas sida som är äldre) och hans 3åriga son kommer också, Jippi!!
Ska naturligtvis vara nykter den här helgen också, men det kanske slinker ner någon liten klunk och det är väl inte hela världen i så fall? Eller?

Det känns redan som om min träning gett lite resultat iallafall, de där fina superutsvänga byxorna jag köpte på H&M känns inte riktigt lika tighta om midjan, vilket är väldigt skönt, haha.

Har fått dille på en grej nu.
Nämligen Yoggi Vanilj med müsli!

Den är så himla god, men man kan ju inte hålla på att köpa drösavis med såna här heller, de är inte jättebilliga direkt...
Funderar på att köpa sån där Crunchy-müsli istället och köpa litersförpackningarna av Yoggin... kanske blir billigare i längden.

Ska strax gå till Apoteket och hämta ut ännu en 3månaders förpackning av P-plåster. Inte för att jag har direkt mycket nytta av dem, det är ju inte så att jag få ligga var och varannan dag... knappt en gång om året ens.
Jaja, de får hänga med till slutet av året och om jag fortfarande är patetiskt singel och ensam så åker de ut.
Varför slösa 300 spänn på något som inte egentligen gör mig någon nytta?

Puss och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback