Monday, Monday

Skulle egentligen träffa Emma med kids idag, men det blir inte av. De är fortfarande lite snoriga och jag är nojjig.
Vill inte bli sjuk, helt enkelt.

Idag ska jag ta itu med mitt hem. Har redan diskat berget, efter middag blir det dammsugning och dammtorkning. Eventuellt lite golvtorkning också. Kanske. Om jag orkar.

Middag ja. Idag blir det något så enkelt som ugnsrostade rotsaker.
No more, no less.
Enkelt men gott som satan.

Tack vare Project Free TV så ska jag glutta igenom hela serien October Road, med One Tree Hill-hottien Bryan Greenberg (han som spelade Jake).


Ska vara en duktig elev och läsa i min naturkunskapsbok också. Och så ska jag börja fila på försvarstalet vi skulle skriva till Engelska C också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback