Musikaliska avtryck.

De flesta människor vi träffar sätter sitt eget lilla avtryck på oss.
För mig handlar det ofta om låtar som kopplas ihop med personer, saker vi gjorde tillsammans osv.

Disturbed – Land Of Confusion
kommer nog föralltid att vara förknippad med Kenny tror jag.

När jag hör Neil Young – Rockin' In The Free World kan jag inte låta bli att tänka på C och den härliga sommarnatten vi delade.

Morrissey – That's How People Grow Up
är lika med min fd arbetskamrat D.

Lynyrd Skynyrd – Tuesday's Gone ger mig genast minnesbilder av Lappjäveln och hans lägenhet i Arjeplog.

W.A.S.P. – Animal (Fuck Like A Beast) var låten som spelades när jag och mitt ex David sexade loss för första gången.
(så lägligt liksom!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback