Nattsudd



Har haft en jättefin helg med mina Göteborgstjejer.
Har nattat dem nu, men själv kan jag inte riktigt sova ännu.
Funderar på ditt och datt. Längtar tills Jenny och jag ska bli roomies.
Längtar till jag kan starta mitt liv på riktigt.
För jag tror verkligen att jag är menade för större saker än den här lilla staden kan erbjuda mig.

Det svider alltid när man kommer till insikt att människor man haft en särskild, positiv, bild utav egentligen är helt annorlunda.
Man förstår inte riktigt hur man har kunnat vara så naiv och blåögd.
Hur man kunnat missa det, hur man inte kan ha förstått.

I slutändan är det dock jag som drar det längsta strået, för det är inte jag som går miste om bra saker, erfarenheter och personligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback