PÅSKLOV!!

Klockan 15.00 började mitt påsklov, youpie!! (thats french for jippie)

Har tvättat och städat litegranna här hemma, ifall ifall Sleepy skulle dyka upp idag.
Troligast är dock att han dyker upp imorgon.
Stackarn hade feber och sprängande huvudvärk igår, så han trodde inte att han skulle orka idag.
Jag förstår det, det är ändå en rätt dryg bilresa hit från Göteborg.
Hoppas verkligen att han är frisk nog att komma hit imorgon, jag saknar honom så äckligt jävla mycket.
Längtar efter att få känna hans armar runt mig i en stor mysig kram.

Nu dricker jag lite vin och chillar i mitt hem.
Vi får se vad kvällen har att erbjuda.

Skaffade mig en rolig app till iPhonen.
Den tar väldigt retro bilder.
(jag har alltså inte färgat håret svart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback