SEXYTAJM Filmtips: Be Here Now (EJ FÖR MINDERÅRIGA!)

Ska man bara se en endaste scen med Jean Val Jean i sitt liv, så är det den här.
Filmen Be Here Nows allra sista scen är en så fantastiskt jävla sexig sak (det är nästan så jag hitar the big O bara jag tänker på den) och det var faktiskt genom den jag upptäckte JVJ.
JVJ delar scenen med den makalöst vackra och ruskigt heta Kayden Kross.

Det jag älskar mest med den här scenen är att den känns så jävla äkta.
Den känns mer riktig, man tänker liksom inte alls att det här rummet säkerligen är fyllt till bredden med kamera/ljuddudes och diverse fluffare.
Den skulle kunna vara tagen i ett vanligt pars sovrum, JVJ och Kayden beter sig som ett riktigt par, inte bara att de är där för att göra ett jobb.
De grabbar tag i varandra och hånglar och har det så himla bra.
Och det är så jävla härligt att se.
LOVES IT!

22 minuter lång (dock kan man skippa dialogdelen på 3 minuter om man inte är jätteintresserad av att höra JVJ bryta på franska även om det är really hot!), det är sällan jag tar mig igenom hela filmen.

(Scrolla ner för screenshots,men är du under 18år så får du vänligt, dock bestämt återkomma när du blivit myndig)


































































Och eftersom jag är så jävla schysst så bidrar jag självklart med en länk till härligheten om ni nu skulle blitt sugna.

LÄNK

Enjoy!













































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback