Summering av påskhelgen.

Idag catchade 3 dagars vindrickande upp med mig.
FYFAN I HELVETE vad dåligt jag mått!
Summering av påskhelgen (ja, för nu tycker jag att den är slut.)

Antal

Aktivitet

0

Mottagna godisfyllda ägg

4

Inmundigade flaskor vin

0

Besök av Sleepy

3

Skamliga förslag, icke godtagna (ej från pojkvän)

4

Ägg uppätna

9

”Brooke”-ningar utförda*

0

Tid spenderad med familj

3

Psykbryt

3

Vinframkallad huvudvärk

2

Brutala näsblodsuppvaknanden

23645253

Rumpskak på dansgolv

4

Avtrillningar från cykel

5

Fylleringningar

1

Nätter spenderade på badrumsmattan

5

Oförklarliga blåmärken och småsår


Igår var jag ute med Carolin på Köket. Jävlar vad vi skakade rumpa på dansgolvet!
Först var vi hemma hos mig och telefonterroriserade folk som inte ville komma och festa med oss, så jävla dålig stil av dem alltså!

Började dagen med att dricka vin på uteplatsen från klockan 12 och framåt.
Det var rätt varmt så bikinin åkte på, har alltså redan börjat förbereda inför Solbränna 2010!

 

Drog hem till Malin en liten svängis, sen följde hon med mig hem innan hon skulle gå och jobba på Garvaren.
Vi cyklade på våra röda respektive blåa Faror. Very najs!

Carolin kom hem till mig och då började festligheterna på allvar.
Det var en sån jävla EPIC kväll alltså, sjukt roligt!
Mycket nöjd.

Här spenderade jag natten.



Fräsch värre idag.


Mystiskt småsår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback