Dag 09 - Mina syskon

Jag är yngst i en skara på 3 systrar.
Äldst på 34 år är Anna, sedan är det ett hopp på 5 år till Emily, 29 år och jag, jag är ju endast 26 år ung.
(vi som är bra på matte förstår nu att det är 3 år mellan mig och Emily)

Anna är sportfantast (ja det är du faktiskt) och har hållt på med både innebandy och curling, kollar gärna på fotboll och sådär.
Men hon tycker om musik också, hon har sedan 90talet varit insnöad på grunge.
Hon är utbildad elektroingenjör och typ skitsmart.
En sambo har hon sedan en evighet tillbaka (läs: typ... 15 år), han heter Tony och tillsammans har de på lyckats glra två goa pajkar som heter Alexander och Pontus.

Emily är liksom Anna sportintresserad och tycker om att träna, hon springer en halv miljard mil i veckan.
(i ärlighetens namn är det svårt att tro att vi är syskon vi tre, jag hatar att träna annat än i sänghalmen)
Hon är en partyprinsessa som tycker om att gå på nattklubbar och dansa rumpan av sig.
Ibland när hon dricker blir hon ungefär 4 år i huvudet, vilket oftast bara är roligt.
Emily är utbildad sjuksköterska och jobbar numer på ambulansen.

Något vi alla tre har gemensamt dock är vårt intresse för bandet kent.
Vi älskar kent och försöker tillsammans åka och se iallafall en spelning varje turné.

Här är vi efter en svettig spelning på Lisebergshallen i november 2007.
Jag, Emily och Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback