Gingerbread-house

Jag och Jenny har gjort vårt första gemensamma pepparkakshus idag!
Jag fick ett infall och kände att "näe, nu har inte jag och roomie haft kvalitetstid på jättelänge", så då köpte jag sonika en flaska saftglögg, ett set pepparkakshus och en tub kristyr, nu ska här MYSAS!

Det blev skitfint (på framsidan, baksidan sprack, dumma pepparkaka - dålig kvalitet!).
Istället för de vanliga Nonstop/Neverstop/Smartiesarna så valde vi (läs: jag) att ha Ahlgrens juldekorationer istället.
SÅ fiiina granar är det runt lilla cribet nu.
Komplett med "istappar" och allt.



Nu sitter jag och myser med en kopp glögg och lyssnar på The Jayhawks medan jag väntar på att en go R ska komma hit och krama mig.
Och snön - ja den fortsätter att falla där utanför.
Eller ja, snarare vräker den ner.

Kommentarer
Postat av: jenny

det e jättefint! pepparkakshuset OCH snön! :D

2010-12-07 @ 07:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback