Shoe heaven!!

Jag snubblade just över de snyggaste skor jag någonsin sett!

Och då kollade jag genast upp märket och herrejääävlar vad underbara skor de har!

IRON FIST heter märket och här är alla de skor jag vill ha:



Naturligtvis är de SVINDYRA om man köper dem från svenska hemsidor,
mellan 500 till 900kr, men om man beställer från USA går de på ca 300kr per par.
Visst då tillkommer ju frakt etc, men om man är ett gäng som skulle beställa så hade det ju gått bra, kanske?

ANY TAKERS?!?!!?
(typ nästa månad alltså, nu är jag pank)

Kommentarer
Postat av: Jenny

fy bubblan vilka coola skor! förstår att du är alldeles till dig =)

2010-02-03 @ 13:10:41
Postat av: Maria

De är så jääävla jävla supersnygga att jag dör!

2010-02-03 @ 22:36:08
URL: http://marialy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback