Dagens bild

Eftersom jag är sådär nykär och på-rosa-små-moln:ig just nu, så skickar jag varje dag en bild på mig själv till Kenny. För att han inte ska glömma mig där borta i Göteborgstrakten.
Skitlöjligt, men roligt.
Min förhoppning var ju att han skulle fatta och göra likadant själv utan att jag sa det till honom, men han är ju kille.
;-)

Dagens bild ser ut så här (och är även min nya bloggpresentationsbild):



KISS-tröjan köpte jag i en affär i Coolangatta, Australien i september 2007.
Den (tröjan) är bäst.



EDIT:
Det verkar som att min blogguppmaning hjälpte, då jag tidigare ikväll fick en alldeles underbar puss-bild från Kenny.


(som jag inte tänker posta här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback