För öppen?

Jag har förstått av några av mina läsare (läs: vänner) att jag kan ses som nästan lite för öppen om vissa saker jag avhandlar här i min blogg.
Till exempel mitt sexliv, eller snarare mitt porrtittande.

Jag har aldrig hymlat med att jag tittar på och gillar (bra) porr.
Eller att jag har sex och tycker om det.
Jag är en sexuell varelse och jag har inga problem med att prata/skriva om det.
Jag skulle naturligtvis aldrig få för mig att skriva detaljerat om mitt eget sexliv, i stil med att ikväll gjorde vi minsann det här och det här och jag fick komma si och så många gånger och han har den här jättekuken med respekt för de/n jag delar mitt sexliv med.
That's nobody's business

Det här är inte menar som någon kritik alls mot de som tycker att det blir lite väl öppet, jag vet också att ni inte menar något illa med det.
Det är bara så att jag känner mig bekväm med att tala om det och därför gör jag det.

Och med det så vill jag bara föra den här rekommendationen vidare till alla brudar:

Ultra G-Spot 7.

Den är värd sin vikt (minst!) i guld!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi det är bra att du säger vad som är bra så man vet vad man ska köpa =p

kram

2010-01-26 @ 23:06:43
Postat av: MissScorpion

Ja frågan e hur många som köpte en sådan på "sexpartyt" tror vi va minst 3 styckna iaf...

2010-02-03 @ 17:49:29
Postat av: Maria

Bra grejjer det där.

2010-02-03 @ 17:50:14
URL: http://marialy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback