Room Madskills

Har hållt på att dona med mitt rum hela dagen.
Än så länge kan jag inte möblera det riktigt som jag vill ha det, då det står två garderober i mitt rum som jag inte ska ha.
De ska flyttas, förhoppningsvis snart.

Nåja, än sålänge ser det ialalfall ut såhär:





(ja, resväskan fungerar för tillfället som datastol)

Där Sebbe sitter på väggen, där ska TVn stå senare.
Där garderoberna är, där ska databordet stå.
Byrån ska stå ungefär där databordet står nu, eller så ska vitrinskåpet (plus ett till) står där, har inte riktigt bestämt mig ännu.

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Kussen

Det ser riktigt mysigt ut!! kommer upp o myser snart om jag får =)

2010-07-15 @ 22:32:57
Postat av: Mary Madskills

Jaaa!!! Kom!

Är ledig i tre veckor!

Nästa helg kanske jag ska till Malmö, men annars är jag hemma här i Patllle!

2010-07-16 @ 10:31:59
URL: http://marialy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback